Thursday, May 30, 2013

Baru renew domain wanazwani(dot)com T.T



Sedihkan tengok? Blog viewer statistic baru dok merangkak naik. Semua ni sebab tertangguh seminggu tak renew blog domain. Rasakannn Orang lain ada domain sendiri, hang pun nak jugakkk Tapi nak bayaq baloq liat. Haha! Pembetulan. Bukan baloq liat, tapi tertangguh sampai terlupa. Sampai Popo suruh jenguk blog sendiri baru teringat kata aku tak renew domain lagi oi! Haha

So, siapa yang berminat nak ada blog domain sendiri boleh la ke NetKL, register kat situ. Macam mana nak register tu KakWan tak berapa nak tau sangat sebab dulu Zulhelmi Anak Perak yang tolong buatkan. Hehe! KakWan kan spesis manja? Haruslah meminta bantuan pakar ^^ Price dia? Quite affordable la. Bukan quite kot? Memang affordable kot??? KakWan just bayaq RM35 ja peryear. Murah kan? Murah kan??? Bila kira-kira balik lebih kurang 2ringgit9kupang ja sebulaaannnn Murah kan???? Hehehe Apa lagi jom la register ramai-ramai pakat ada domain sendiriii Heee
Post a Comment