Friday, November 30, 2012

Random Friday


Hujan lebat lagi hari ni. Tiap-tiap petang hujan. Kesian sang suami, hari-hari balik keja dalam keadaan basah. Al-maklum laaa pi keja naik moto jaaa Kalau naik keta maka sangkut dalam jem la tiap kali p keja & balik keja.

Hari ni macam besa, berdua dengan Hannah lagi kat rumah. Buleh tahan bosan la jugak. Amik gamaq boh instagram. Amik gamaq boh instagram. Keja amik gamaq jaaa Penuh memory dengan gamaq Hannah jaaaa Akaun instagram tu pun dah macam akaun Hannah jaaaa Adoi Gamaq Mami ada la sekeping dua ja dalam tu *Lapayaqmata

Tadi tengok Samsung Galaxy Y Hello Kitty Limited Edition. Hoi. Chomel sgt kot??? Nak beli ke tak? Kalau beli nanti orang confuse plak ni henfon anak ka henfon mak ni? Kihkihkih

Maka tamatlah entry random hari ni. Hehehe Bai!

Post a Comment