Monday, August 13, 2012

Hunting for Baju Raya

Hannah letih posa la Dediiii Bila nak balik ni???


Lagi bopa hari ja nak raya.. Excited gila nak balik kampung sebenaqnya. Sebulan dah tak balik kot? Hehe! Tapi baju Dedi selai pun tak dapat lagi sedangkan beliau la yang slalu ajak p syoping baju. Mami & Hannah ikut jewww Dah orang ajak kan? Hehe!

Tapi end up balik tangan kosong ja. Kalau beli pun bukan untuk beliau.. Tapi untuk mek kecik ni jewww Tak bekenan kata dia. Design T-shirt tak banyak yang cantek-cantek ton niii Achaner tu? Haihhh

P/S: Mami tak pa laaa Buleh klik 'purchase' jewww Hehehe
Post a Comment