Tuesday, March 29, 2011

Laundry Day

Kali ni aku tak tau aku betui² sebok ka saja buat² sebok. Tapi yang pasti baju memang tak dan nak basuh. Haih! 2 minggu punya stok kot??? Bila nak basuh ja hujan.. Baru niat nak basuh ja hujan.. Tapi bila mentari cerah burung berkicauan riang time tu plak la yang tak dak kat bilik. Dannnn bila dah skali basuh.. Nallaaaa punya banyaaaakkkkkk penat nak gantung weyyy



Tapi kan? Tiba² baru terpikiaq.. jenuh la aku masa nak pindah nanti.. baju saja dah tak larat nak angkut.. tak kira barang² lain lagiiii Kena sewa lori la kalau lagi niiii T.T

p/s: Final draft thesis dah submit tu yang sempat basuh bajuuu Tapi kan dok ketaq nak dapat komen dari supervisor la plak. Mesti banyak nak kena amend tuuuu OK. Assignment lain pun ada lagi yang nak kena submit sebenaqnya. Pengsan! 
Post a Comment